Reklama
 
Blog | d

Prima změnila grafiku

Bylo na čase. Nejdříve se odhodlala Česká televize, která svou grafickou podobou některé překvapila příjemně, jiné zase nepříjemně. A zároveň i Nova. Obě televize si vzaly příklad ze zahraniční konkurence. Nedávno se ke změně grafického kabátu odhodlala i Prima.

Podle mého osobního názoru si Prima docela polepšila. Vytvořila totiž docela
originální logo. Rozhodně je logo na daleko vyšší úrovní, než to staré,
které nebylo použitelné. Aby bylo viditelné na obrazovce, muselo výt
většinou na nějakém podkladu. A to ještě nemluvím o tom, jak by měla vypadat
černobílá varianat. Nové logo je určitě moderní a dá se s ním i dále
pracovat, animovat atp. Dalším krokem, kterým se chce Prima odlišovat od
české konkurence je umístění loga. Z levého horního rohu se logo přesunulo
do pravého. Zajímavým tahem je i fakt, že logo bude měnit svou barvu – pro
sportovní přenosy je použita barva zelená, pro seriály zase oranžová, akční
filmy doprovodí barva modrá atp.
 
Od roku 1993, kdy Prima (dříve Premiéra) začala vysílat, se prý televize
zaměřovala na ženy středního věku. Dnes je tomu jinak. Prima chce oslnit
mladé diváky, poprvé v historii bude vysílat sérii sportovních přenosů (EURO
2008) a vsadí i na populární seriál Ošklivka Betty nebo na televizní hru
Milionář. Hlavní zprávy, které Prima vysílá od 18.55 by se měly přesunout na
19.30 a tím se tak pustit do přímého souboje s TV Nova.

Reklama